Arshezaman


Arshezaman


ياضامن آهو

افتخار ميكنم كه درملك رضايم

عشقم اين است مجاورشاه فقرايم

اگر دردي كشم  از سوز سينه 

سرآسيمه به نزد آقايم بيايم

او درمان كند درد دلم را

رضاه شاه است من اوراگدايم                                  

آقارحمي بكن برحال زارم

من غلام خانه موسي الرضايم  

يقين دارم كه افتخاراين است 

مشهد قطه اي ازبهشت برين است 

آقام الماس هستو هم نگين است

اوابوالحسن سلطان دين است 

نوش دارويي براي من مسكين است   

آقام عشق است وروح است ودين است

اسلام عليك ياعلي ابن موسي الرضا(ع)                          



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: جواد رضا زاده | تاريخ: پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |